Monday 30 April 2012

MY SPECIAL DAY :)


Alhamdulillah… hari ni dapat hadiah dari ayah tersayang…. Motor Honda yang saya memang dah lama nak… actually yang saya nak, yang lain.. tapi yang tuh xde kat Indonesia nih… ada kat Malaysia je… so yang hampir-hampir sama pun boleh la…. hahaha...

Walaupun esok adalah hari keramat untuk diri saya kerana hari itulah saya mendengar azan pertama kali di telinga kanan saya, kali pertama saya melihat wajah kedua ibu dan bapa saya, kali pertama saya menghirup udara di bumi Allah... melihat cahaya mentari??? Hehe.. saya dilahirkan pada awal pagi, jadi matahari xnaik lagi waktu itu… walaupun umi berdepan pelbagai masalah ketika melahirkan saya, alhamdulillah, akhirnya saya selamat dilahirkan seberat 4.6kg.... hehe...


1 mei 1990… itulah tarikh lahir saya… hari itulah yang dikenali sebagai hari pekerja… well.. saya bersyukur kerana saya lahir sebagai anak kepada Mohd Nasir bin Shafii & Siti Minah binti Tengah… terima kasih umi dan bapak… terima kasih kerana mendidik adik sehingga adik mampu berdiri disini…. Mengenal dunia… mengenal agama dan islam… mengenal iman… mengenal erti kasih sayang…. Terima kasih…


Tiada kata mampu saya ucapkan… hanya mampu mendoakan umi dan bapak… menjadi kebanggaan umi dan bapak… mampu berdiri disisi umi dan bapak…. Mampu menjadi tongkat untuk umi dan bapak… InsyaAllah, till jannah… terima kasih umi, bapak…. Terima kasih…

family till jannah, InsyaAllah... umi,bapak, ayong, along, achik, angah... adik jadi photographer je... huhu...

No comments:

Post a Comment